reede, 29. detsember 2017

Muusika ühendab!

Meie projekti nimi on „Kohtla-Järve muusika“. Meie poolt oli soetanud muusikakõlarid ja helitehnika.
Meie regioonis on palju probleeme. Noorte kuriteod, arvuti sõltuvus, väheliikuv eluviis, passiivsus, alkoholi, tubaka ja narkootikumi tarvitamine. Meie idee suuremal või vähemal määral aitab probleeme lahendada.

Mina Sonja Kazatskaja käin Kohtla-Järve Noortekeskuses juba ammu. Ma olen muusika fänn. Käin ka muusikakoolis. Minu tuttav Oskar on ka muusika armastaja. Ta on noorte bändi „Space Note“ mängija. Palju aega vedame noortekeskuses. Meie tegime ettepaneku luua noortekeskuses muusikalise baasi. Noortekeskuses on olemas suur saal kuid muusika seadmeid ei olnud.

See muusikaline baas aitab kaasa noorte loomingulise potentsiaali arendamisele. Tänu sellele võime diskoõhtuid viia läbi, noortekeskuse üritustel kasutada kvaliteetset helitehnikat, reedeti saab  iga noor proovida oma oskusi helirežissööri rollis. Töö tehnikaga toimub ainult minu (Sonja) või Oskari juuresolekul. Meie räägime vene ja eesti keeles, mis tähendab seda, et nii eestikeelsed kui ka venekeelsed noored saavad osaleda meie tegevustes.

Sellel etapil on kõik läinud hästi, probleeme ei tekkinud. Aga meie ees on tõsine töö - õppida ise erinevaid helitehnika funktsioone ja anda oma teadmisi teistele, meie muusikaringi arenemine, üürituste läbiviimine.

Eesmärgid on sellel etapil saavutatud!

Järgmistele taotlejatele soovime edu! Olge julged, proovige ennast erinevates huviringides, arendage end mitmekülgselt.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar