teisipäev, 14. august 2018

Kommunikatsioon on sündmuste õnnestumise vundamendiks!


Millega on RePla seni tegelenud?

Esimese kahe kuu rahastuse perioodi jooksul oleme võtnud endale rohkem mõtteaega, et saada kindlam visoon silme ette, mida teha soovime. Oleme jõudnud järeldusele, et soovime korraldada taaskasutusele suunatud üritust. Sinna kutsuksime kohale inspireerivad kõnelejad, kes saavad võimaluse rääkida, kuidas on nende tegevusvaldkond seotud taaskasutusega. Üritusest kutsuksime osa võtma neid, kes on meid sel teekonnal aidanud; kes tegelevad juba mingisuguse taaskasutusvaldkonaga.

Kuidas me sellisele järeldusele jõudsime?

Esmalt tegime Skype'i kõne, kus läbi diskussiooni tuli välja, et soovime teha taaskasutusele suunatud üritust.

Et meil koosolekud oleksid produktiivsemad ja tulemuslikumad, saime Tallinnas füüsiliselt kokku.

Koosolekul rääkisime ürituse kontseptsiooni täpsemalt läbi; otsisime potentsiaalseid üritusel kõnelejaid ja sponsoreid, kes aitaksid meil plaani ellu viia; uurisime kohti, kus üritust korraldada. Seejuures panime paika tegevuskava:

Esimesena tuleb meil kindlaks määrata ürituse toimumispaik. Oleme kindlad, et soovime seda korraldada Mektory konverentsisaalis, ent valikuid on teisigi. Koha broneeriksime novembrikuusse, kuid täpsem kuupäev selguks läbirääkimiste käigus.

Järgmisena võtame ühendust potentsiaalsete kõnelejatega. Kui me teame, kes on kõnelejad, saame alustada ürituse reklaamimisega. Turunduskanalina kasutame kõikvõimast Facebook'i, aga ka Instagrami, postreid/flaiereid.

Ükski üritus ei ole õige ilma hea toiduta, seega pakume pauside ajal toitu/snäkke, mis on saadud pakendivabalt. 

Mida on RePla seni õppinud? 

Kindlasti kommunikatsiooni. Oleme aru saanud, kui tähtis on regulaarne suhtlemine tiimikaaslastega. Peamiseks suhtluskanaliks on hetkel küll Skype'i kõned, kuid sügisel proovime teha rohkem füüsilisi koosolekuid, sest ajalugu on näidanud, et need on produktiivsemad. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar