kolmapäev, 19. juuni 2019

Noorteprojekt tõi kogukonnale vabaajaveetmise ruumi!


Projekti nimi: Kõmsi Võistutantsimine
Projekti toimumise periood: 27.02.2019- 30.05.2019
Projekti toimumise koht: Kõmsi Rahvamaja
Projekti meeskonda liikmete arv: 4 noort (Lii kui juht, Lysette, Kai ja Helena) ja 1 noortejuht (Lilia).
Võistutantsus osalejaid oli kokku 39. Neid tuli Lihula Gümnaasiumist, Kõmsi Lasteaed-Algkoolist (nii lasteaiast kui ka koolist), Tallinnast, Lihula Noortemajast ja Virtsu Koolist.
Partneriks oli Kõmsi Külaselts ning „Nopi Üles“ projekt ja meeskond. Õla panid alla ka Kõmsi Lasteaed-Algkool, K.MET, Kõmsi kauplus, Kõmsi Rahvamaja ja GameStar.

Me korraldsime noortele võistutantsimise, kus nad said omavahel võisteldes tantsida „Just Dance 2019“ laulude järgi. Me arvame, et kogu sellest projektist saavad kasu KÕIK meie valla noored ja meie valda külastavad noored, sest nad kõik saavad seda PlayStationit kasutada, oma sõradega aega veeta ja uusi sõpru saada.

Me õppisime kuidas valida tehnikat ja mänge, kuidas korraldada üritusi ning kuidas kirjutada projekti. Mina kui tiimijuht märkasin, mida kevade poole, seda rohkem üritusi toimub üheaegselt ning see piiras natukene laste võimalust meie üritustel käia. Maakohas jääb takistuseks transport: bussigraafik ei ole just kõige sobivam ja sel juhul peavad mõned lapsed lootma ainult oma vanematele.

Kui ise pabistame ürituse korraldamisega ja püüame kõike meeles pidada, siis alati on midagi, mis ikkagi ära unub. Meie puhul oli selleks pildistamine. Järgmine kord oleme targemad ja paneme kindla meeskonnaliikme seda tegema.

Ettevalmistus võistutantsimisteks
Kõigepealt me esitasime taotluse, tegime plakati, paar Skype’i kõnet, panime kuupäevad paika. Kogusime meeldimised Facebook’is kokku ja siis hakkasime tegutsemisega tõeliselt pihta.

Kui meil meeldimised koos olid ja rahad käes, siis hakkasime tehnikat vaatama. Küll see oli keeruline! Liiga palju võimalusi! Aga õnneks jõudsime lõpuks otsusele ja säästsime isegi veidike raha ;). Tarvikud käes, hakkasime üritusi planeerima, plakateid tegema ja neid üles panema ning jagama Facebook’is ja lasime isadel kapi valmis ehitada.

Iga kord 1 päev enne võistutantsimist ostsime valmis snäkid ja auhinnad. Need, mis unustasime, ostsime samal päeval. Jälgisime ka soodukaid, et kindlalt eelarvest hinnad üle ei läheks. Viimase võistutantsimise jaoks ostsime snäkid ja auhinnad linnast, kuna seal on parem valik, rohkem sooduseid ja juhendajal oli õnneks sinna asja ka. Snäkkide ja auhindade koguseid oli raske planeerida, sest kunagi ei või ju teada kui palju inimesi tegelikult kohale tuleb (nt esimesel korral oleks võinud isegi rohkem süüa olla ja viimasel korral jäi üle).



Esimene võistutantsimine
Esimene võistutantsimine toimus 21.03 Kõmsi Rahvamajas. Osales kokku 25 võistlejat. See tantsimine oli esialgu mõeldud eelregistreerimisega, aga lõppkokkuvõttes tuli kohale rokem kui registreeris. Tantsiti kolme laulu järgi ja igaühel oli üks katse, mille tulemus läks kohe tabelisse. Edetabel tuli kõikide laulude punktide summast. Autasustamine toimus järgnevalt: peale viimast tantsu panime kõik võistlejad punktijärjestuse järgi paika, hüüdsime järjest kõikide võistlejate nimesid alustades parimast; iga võistleja sai laualt valida endale meeldiva auhinna (kommipakk, väiksem šokolaad, natuke suurem šokolaad vms).



Teine võistutantsimine
Teine võistutantsimine toimus 22.04 ja osales 22 võistlejat. Alustasime kell 15.00, aga kõik võistlejad selleks ajaks kohale ei jõudnud. Esialgse autasustamise tegime ära kui esimesed 14 võistlejat olid kõik 4 tantsu ära tantsinud. Ülejäänud tegid oma tantsimise ära peale Jüripäeva jooksu, mis toimus samal ajal samas kohas (Kõmsi Rahvamajas, ainult alguskellaaeg erines). Õnneks oli rahvamaja juhatajaga juba pikalt enne kokku lepitud, et Jüriöö jooks tõstetakse kellaajaliselt hilisemaks kui varem on olnud. Auhindade andmine tuli sama moodi nagu esimesel Võistutantsimisel.

Kuna koolivaheajal on transpordivõimalused halvemad, siis kõik võistlejad, kelle lapsevanem andis teada, et ta tahab võistelda, ootasime ära. Lisaks, kõik, kes tahtsid osaleda võisteldes, aga ei saanud varem kohale tulla, olid hilisemad võistlejad. Tantsiti nelja laulu järgi: Pac-Man, Mad Love, Bang Bang Bang ja Mad Love Extreme. Kuna see võistutantsimine toimus vaheajal, siis oli kahel võistlejal, kes olid sugulastel külas, võimalik meie võistlusele tulla.



Kolmas võistutantsimine
Kolmas võistutantsimine toimus 16.05 Kõmsi Rahvamajas algusega kell 16.00. Kuna seekord olid samale päevale sattunud Kõmsile ootamatult kingitud mänguväljaku avamine (mis esialgu oli kella 15.00ks pllaanitud, kuid meile tuldi vastu ning avamine tõsteti hilisemaks) ja Lihula Gümnaasiumi Direktori Tänuõhtu (kuhu oli kutsutud ligi pool kooli!), siis osalejaid oli ainult 10. Nende seas oli aga üks tänupeaole kutsutu, kuid tema vanemad olid nõus teda sõidutama, et ta mõlemasse kohta jõuks. Lisaks oli see tüdruk 2 esimese vooru võitja (tegelikult võitis kolmanda vooru kaJ)! Kõik tantsisid ühe vooru laulu „Rave in the Grave“ järgi, kuna oli kiire järgmisele üritusele jõudmisega.

Finaali muutis PALJU vägevamaks rahvamaja juhataja, kes tõi meile DISKOKUULI!!
Sel korral pakkusime peale snäkkide ka torti ja kooki, et tähistada viimast võistutantsimist.
Auhindadeks olid natukene kallimad maiustused, eriti neile, kes võistlesid/tantsisid kõik kolm võistutantsimist läbi.




Lisaks
Projekti käigus tuli Külaselts mõttele teha rahvamajja vaba aja veetmise ruum suurtele ja väikestele! Seal saaksid noored koos chillida ja ka PlayStation’i mänge mängida. Selle toa remontimiseks kirjutati projekt KOP’i ja 15. mai tuli sealt positiivne vastus.

Need siin on meie postitused Nopi projektist. Vaadake ja Nautige!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar