Projekti
nimi: Kõmsi Võistutantsimine
Projekti
toimumise periood: 27.02.2019- 30.05.2019
Projekti
toimumise koht: Kõmsi Rahvamaja
Projekti
meeskonda liikmete arv: 4 noort (Lii kui juht,
Lysette, Kai ja Helena) ja 1 noortejuht (Lilia).
Võistutantsus
osalejaid oli kokku 39. Neid tuli Lihula
Gümnaasiumist, Kõmsi Lasteaed-Algkoolist (nii lasteaiast kui ka
koolist), Tallinnast, Lihula Noortemajast ja Virtsu Koolist.
Partneriks
oli Kõmsi Külaselts ning „Nopi Üles“ projekt ja meeskond. Õla panid alla ka
Kõmsi Lasteaed-Algkool, K.MET, Kõmsi kauplus, Kõmsi Rahvamaja ja GameStar.
Me korraldsime noortele
võistutantsimise, kus nad said omavahel võisteldes tantsida „Just Dance 2019“
laulude järgi. Me arvame, et kogu sellest projektist saavad kasu KÕIK meie
valla noored ja meie valda külastavad noored, sest nad kõik saavad seda
PlayStationit kasutada, oma sõradega aega veeta ja uusi sõpru saada.
Me õppisime kuidas valida tehnikat ja
mänge, kuidas korraldada üritusi ning kuidas kirjutada projekti. Mina kui
tiimijuht märkasin, mida kevade poole, seda rohkem üritusi toimub üheaegselt
ning see piiras natukene laste võimalust meie üritustel käia. Maakohas jääb
takistuseks transport: bussigraafik ei ole just kõige sobivam ja sel juhul
peavad mõned lapsed lootma ainult oma vanematele.
Kui ise pabistame ürituse
korraldamisega ja püüame kõike meeles pidada, siis alati on midagi, mis ikkagi
ära unub. Meie puhul oli selleks pildistamine. Järgmine kord oleme targemad ja
paneme kindla meeskonnaliikme seda tegema.
Ettevalmistus
võistutantsimisteks
Kõigepealt me esitasime taotluse,
tegime plakati, paar Skype’i kõnet, panime kuupäevad paika. Kogusime
meeldimised Facebook’is kokku ja siis hakkasime tegutsemisega tõeliselt pihta.
Kui meil meeldimised koos olid ja
rahad käes, siis hakkasime tehnikat vaatama. Küll see oli keeruline! Liiga
palju võimalusi! Aga õnneks jõudsime lõpuks otsusele ja säästsime isegi veidike
raha ;). Tarvikud käes, hakkasime üritusi planeerima, plakateid tegema ja neid
üles panema ning jagama Facebook’is ja lasime isadel kapi valmis ehitada.
Iga kord 1 päev enne võistutantsimist
ostsime valmis snäkid ja auhinnad. Need, mis unustasime, ostsime samal päeval.
Jälgisime ka soodukaid, et kindlalt eelarvest hinnad üle ei läheks. Viimase
võistutantsimise jaoks ostsime snäkid ja auhinnad linnast, kuna seal on parem
valik, rohkem sooduseid ja juhendajal oli õnneks sinna asja ka. Snäkkide ja
auhindade koguseid oli raske planeerida, sest kunagi ei või ju teada kui palju
inimesi tegelikult kohale tuleb (nt esimesel korral oleks võinud isegi rohkem
süüa olla ja viimasel korral jäi üle).
Esimene
võistutantsimine
Esimene võistutantsimine toimus 21.03
Kõmsi Rahvamajas. Osales kokku 25 võistlejat. See tantsimine oli esialgu
mõeldud eelregistreerimisega, aga lõppkokkuvõttes tuli kohale rokem kui
registreeris. Tantsiti kolme laulu järgi ja igaühel oli üks katse, mille
tulemus läks kohe tabelisse. Edetabel tuli kõikide laulude punktide summast.
Autasustamine toimus järgnevalt: peale viimast tantsu panime kõik võistlejad
punktijärjestuse järgi paika, hüüdsime järjest kõikide võistlejate nimesid
alustades parimast; iga võistleja sai laualt valida endale meeldiva auhinna
(kommipakk, väiksem šokolaad, natuke suurem šokolaad vms).
Teine
võistutantsimine
Teine võistutantsimine toimus 22.04
ja osales 22 võistlejat. Alustasime kell 15.00, aga kõik võistlejad selleks
ajaks kohale ei jõudnud. Esialgse autasustamise tegime ära kui esimesed 14
võistlejat olid kõik 4 tantsu ära tantsinud. Ülejäänud tegid oma tantsimise ära
peale Jüripäeva jooksu, mis toimus samal ajal samas kohas (Kõmsi Rahvamajas,
ainult alguskellaaeg erines). Õnneks oli rahvamaja juhatajaga juba pikalt enne
kokku lepitud, et Jüriöö jooks tõstetakse kellaajaliselt hilisemaks kui varem
on olnud. Auhindade andmine tuli sama moodi nagu esimesel Võistutantsimisel.
Kuna koolivaheajal on
transpordivõimalused halvemad, siis kõik võistlejad, kelle lapsevanem andis
teada, et ta tahab võistelda, ootasime ära. Lisaks, kõik, kes tahtsid osaleda
võisteldes, aga ei saanud varem kohale tulla, olid hilisemad võistlejad.
Tantsiti nelja laulu järgi: Pac-Man, Mad Love, Bang Bang Bang ja Mad Love
Extreme. Kuna see võistutantsimine toimus vaheajal, siis oli kahel võistlejal, kes
olid sugulastel külas, võimalik meie võistlusele tulla.
Kolmas
võistutantsimine
Kolmas võistutantsimine toimus 16.05
Kõmsi Rahvamajas algusega kell 16.00. Kuna seekord olid samale päevale sattunud
Kõmsile ootamatult kingitud mänguväljaku avamine (mis esialgu oli kella 15.00ks
pllaanitud, kuid meile tuldi vastu ning avamine tõsteti hilisemaks) ja Lihula
Gümnaasiumi Direktori Tänuõhtu (kuhu oli kutsutud ligi pool kooli!), siis
osalejaid oli ainult 10. Nende seas oli aga üks tänupeaole kutsutu, kuid tema
vanemad olid nõus teda sõidutama, et ta mõlemasse kohta jõuks. Lisaks oli see
tüdruk 2 esimese vooru võitja (tegelikult võitis kolmanda vooru kaJ)!
Kõik tantsisid ühe vooru laulu „Rave in the Grave“ järgi, kuna oli kiire
järgmisele üritusele jõudmisega.
Finaali muutis PALJU vägevamaks
rahvamaja juhataja, kes tõi meile DISKOKUULI!!
Sel korral pakkusime peale snäkkide
ka torti ja kooki, et tähistada viimast võistutantsimist.
Auhindadeks olid natukene kallimad
maiustused, eriti neile, kes võistlesid/tantsisid kõik kolm võistutantsimist
läbi.
Lisaks
Projekti käigus tuli Külaselts
mõttele teha rahvamajja vaba aja veetmise ruum suurtele ja väikestele! Seal
saaksid noored koos chillida ja ka
PlayStation’i mänge mängida. Selle toa remontimiseks kirjutati projekt KOP’i ja
15. mai tuli sealt positiivne vastus.
Need siin on meie postitused Nopi
projektist. Vaadake ja Nautige!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar