Projekti nimi: Kohila valla noorte mälumäng
Projekti kestvus: 1.märts-30. mai. Mängud toimusid 15. aprill ja
27. mai.
Projekti tegijate arv: 2 noort, Mihkel ja Kärolin
Osalenud noorte arv: 87
Meie projekti toetasid abikäte ja moraalse toega Hageri Avatud
Noortekesus
Tegevusi alustasime laikide kogumisega. Laigid kokku saanud
sõlmisime lepingu ning hakkasime tellima vajalikke asju. Edasi hakkasime tegema
reklaami, et inimesed teaksid, et selline üritus tuleb ja et nad saaksid ennast
registreerida. Esimene mäng toimus 15. aprill Kohila Gümnaasiumi aulas.
Esimesel mängul osales kokku 39 inimest. Teine mäng toimus 27. aprill. Teisel
mängul osales veelgi rohkem võistkondi. Tegime Kaks eraldi arvestust. Finaal
mäng ja nn tänane mäng. Kokku osales 33+15 inimest.
Mängud sujusid väga hästi. Mängijad olid positiivselt meelestatud,
kuna mälumänge noortele on meie vallas vähe. Peaaegu polegi. Probleeme tekkis
Ruumidega, aga kõik siiski sujus ladusalt. Algne plaan oli teha mäng Hageri
Rahvamajas. Tiimide rohkuse tõttu pidime võtma vastu otsuse, et teeme mälumängu
Kohila gümnaasiumi aulas. Selleks tuli aga enda mälumäng sobitada Aula vabade
aegadega. Läbi projekti õppisin seda, et asju ei tasu jätta viimasele hetkele
ja, et inimestele tuleb pidevalt meelde tuletada, et on toimumas üritus, sest
muidu ei tulda kohale, ja ei tehta vajalikke asju.
Kogukond sai kasu sellega, et ka täiskasvanute mälumängu tingimused
paranesid, sest noortekeskus lasi Täiskasvanute mälumängul kasutada meie Laudu,
lampe, kaustasid ja pastakaid. Inimesed olid väga üllatunud, sest eelnevatel
kordadel olid mälumängu tingimused kasinad. Esimene imestus saali astudes oli
kõigil ahhetav.
Ettepanek järgmistele taotlejatele on See, et ei jätaks asju
viimasele hetkele, vaid teeks asju aegsasti.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar