Projekti nimi: Kuldre
noortekeskuse tegevused
Projekti toimumise
periood: 06.09.2019-30.11.2019
Projektimeeskonna
liikmete arv: 3 (Karoliine, Kevin, Kiira-Aliina)
Osalejate arv: 1.
üritus filmiõhtu- 10; 2. üritus Quizzes- 10; 3. üritus Marek Mekk´i
kommunikatsioonikoolitus- 13; 4. üritus filmiõhtu+kahoot- 14; 5. üritus
noortekaöö- 10. Osalejate arv oli umbes kolmkümmend erinevat noort ning
projektist kasusaajad on kõik kooliõpilased, umbes 110 noort.
Partnerid: Kuldre
Kooli Õpilasesindus, Antsla Noortekeskus
Filmiõhtu- Vaatasime
ühte õpetlikku multikat, mis räägib tulevikust ja inimsuhetest, aga samas on
kaasahaarv ning sobib vaatamiseks kõigile. Peale seda oli väiksematel aeg koju
minna ja suurematega hakkasime vaatama õudukat, mida oli nii suure teleka ja
kodukino süsteemiga päris hirmus teha. Uus tehnika tekitas palju elevust ning
õhtust jäid vaid positiivsed emotsioonid.
Quizzese võistlus-
Viisakuse teemal, sest septembrikuu on viisakuskuu. Noortele väga meeldis see
ja nad läksid kohe sellega kaasa. Nad sattusid nii hoogu, et pärast meie
koostatud mängu mängiti veel mitu avalikult saadaval olevat Quizzes´i mängu.
Marek Mekk´i
kommunikatsioonikoolitus- Õppisime kommunikeeruma erivanuse ja elustiiliga
inimestega ning arutasime erinevaid suhtlemisviise ja käitumismaneere.
Töötasime läbi kommunikeerudes tehtavad tüüpvead ning õppisime neid vältima,
näiteks toodi meie endi kirjutatud kiri koolitajale.
Filmiõhtu+
kahoot-Noorematega vaatasime multikat „Hea dinosaurus“ mis käsitles sõpruse ja
usalduse ning iseseisvumise teemasid. Vanematega vaatasime Eesti filmi „Siin me
oleme“. Pärast filme toimus filmide ning Eesti näitlejate teemaline kahoot.
Enne koju minekut pidasime ka pika arutelu filmide teemal.
Noortekaöö- Toimus
aaretejaht kodukandi teemaliste küsimustega, Quizzez samuti kodukoha teemal,
kokkamine, seltskonnamängud ning filmiõhtu.
Projekti kirjutamine,
ürituste planeerimine, korraldamine ning läbiviimine ja eelarvest kinni
pidamine õnnestusid hästi. Probleeme tekitas meeskonnal ühise vastutuse võtmine
ning ülesannete jagamine. Läbi projekti õppisime eelarvet koostama, avastasime
endas uusi võimeid ning õppisime neid erinevalt kasutama, saime kogemuse
ürituste algusest lõpuni korraldamise kohta. Osakme ka pärast ürituse lõppu
seda analüüsida ning teinekord tekkinud vigu vältida.
Kogukond sai
projektist kasu tänu kommunikatsiooni koolitusele. Noored õppisid
kommunikeeruma endast vanemate ja erinevate ametitega inimestega. Nad õppisid
erinevaid suhtlustasandeid ning nende olulisust. Koolituse jaoks olid vajalikud
nutiteler ja kotttoolid. Veel said projektist kasu õpilased, nad saavad käia
peale kooli noortekeskuses õppimas, lisaks saab kasutada kodukino süsteemi,
telerit ning kotttoole klassiga filmiõhtu tegemiseks või Õpilasesindus oma
koolituste ning koosolekute jaoks.
Järgmistele taotlejatele
soovitame oma meeskond hoolikalt valida. Tuleb läbi mõelda kas ja kuidas
koostöö toimib ning kuidas ülesanded jaotatakse. Veel tuleks paika panna
ürituste kuupäevad ja neid hea ettevalmistusajaga korraldama hakata, et ei
tekiks ajapuudust ning saaks vältida ootamatusi.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar