Projekti nimi: Elva Noorte Kohvikutepäev
Projekti toimumise aeg: September - november 2020
Projektimeeskond: Andero (15) - projektijuht, Annika (18), Katariina(12)
Osalejate arv: Koolitusel 13, infopäeval 7 (+5 virtuaalselt), kohvikutepäeval 26 (kohvikupidajad), tagasisidepäev 30, vabatahtlikud 10
Partneri nimed: Pärna Pagar OÜ, Rõngu Rahvamaja, Elva vald, SA Elva Kultuur & Sport
Meie projekti põhisündmuseks oli Elva valla noorte kohvikutepäev, mis toimus 25. november Elva Spordihoones koos Elva Spordihoone Avatud Uste Päeva. Algul pidi noorte kohvikutepäev toimuma eraldi sündmusena Elva Gümnaasiumis 18. oktoober. Aga koroona-viiruse levik lähi-piirkonnas sundis meid plaane ümber tegema. Ennem noorte kohvikutepäeva toimus meil veel koolitus „Kohvikupidamise ABC“, kus osales 13 noort. Koolitajaks oli Katrin Uffert, kes on töötanud nii Eestis kui ka välismaal erinevates restoranides ja kohvikutes juhataja ja peakokana. Peale koolitust toimus infopäev, kus oli osalejaid 7. Infopäeval tutvustas projektijuht kõigile kohalviibijatele ja virtuaalselt osalejatele projekti olemust, mis toimub-kuna toimub jne. Samal ajal toimus jooksvalt plakatite üles panek kogu Elva vallas. Samuti kasutasime noorte vabatahtlikute abi, kes jagasid valla erinevates piirkondades Elva valla noorte kohvikutepäeva flaiereid.
Kogu projekti vältel õppisime projektimeeskonnaga, kuidas organiseerida asju paremini, kuidas lähtuda Vabariigi Valitsuse ja Terviseameti nõudeid (enamus tingimusi on jäänud siiani meelde), inimestega suhtlemise oskust kui ka samuti ettevõtlikkuse poolt.
Noored osalejad rääkisid tagasisidepäeval, et õppisid kuidas teha paremini süüa, kuidas välja arvutada õigeid kogemusi kui ka samuti klientide suhtlus poolt. Eraldi tõid kohvikupidajad välja veel ka reklaami tegemise. 3 kohvikut reklaamisid ennast sotsiaalmeedias ja enda piirkondades tugevalt.
Noortekeskused ja kultuuri- ja rahvamajad avastasid hulgaliselt andekaid noori, keda lubasid kutsuda enda sündmustele kohvikut pidama. Nende poolt oli projektimeeskonnale tugevaks tagasisideks just reklaam (nende sõnutsi reklaamisime toimunut hästi). Samuti ka 25. novembril kohvikute külastajad kiitsid sellise idee heaks ja avaldasid soovi ka seda teha järgmine aasta.
Olge loovad, ärge kartke enda mõtteid ja ideid konkursile saatmast. Riin aitab ka kõige halvemad projektid parimateks. Taotlemine pole samuti üldse raske.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar