neljapäev, 11. august 2016

Humus festivali vahearuanne


Projekti nimi ja asukoht
Nimi: Humus festival
Asukoht: Viljandi järv ja Viljandi Avatud Noortetehas

Kuidas projekti tegevused siiani on läinud?
Humus festivali projektiga seotud tegevuste korraldamisega seotud aeg on läinud väga kiires tempos. Kuna korraldame seda sündmust esimest aastat, siis on õppimiskohti mitmeid. Näiteks parem aja planeerimine. Praegu oleme suutnud kõik vajalikud asjad ära teha, kuid oleme õppinud, et nii mõnegi tegevuse saab järgmisel aastal ära teha palju varem. Praegu on sündmuse korraldamiseks kõik vajalik tehtud ja sündmus võib toimuda.

Reklaam
Oleme näinud reklaamtiimiga väga palju vaeva, et teave sündmuse toimumisest jõuaks Viljandimaa noorteni. Tagasiside ja eelregistreerimine näitab, et sündmus huvitab neid väga.
Oleme tegelenud palju sündmuse reklaamimisega: edastanud info erinevate meediakanalite kaudu, valminud on 3 videoklippi.
Lisaks pakume osalejatele,  kes jagavad ja kutsuvad sõpru meie sündmusele, võimaluse võita loosi teel auhindu.
Meil on abiks mitu noorsootöötat, kes aitavad enda valdkonna infokanalite kaudu infot sündmuse kohta jagada.
Meid on aidanud rannamängudele tiime kokku panna Viljandi spordikool ja JK Tulevik (Jalgpalliklubi).
Oleme jaganud 500 flaierit, üles pannud üle Viljandimaa 50 plakatit, reklaaminud Humus Festivali mitmes erinevas sotsiaalmeedia kanalis Instagram, Snapchat, Facebook).

Kokkulepped tehtud
Oleme leppinud kokku erinevate ettevõtetega, kelle teenuseid me sündmuse ajal kasutame.
Kokkulepped on olemas kõikide esinejatega.

Sponsorid
Oleme leidnud mitmeid sponsoreid, kes toetavad sündmust erinevate toodete ja teenustega. Kasutame saadud meeneid loosimiseks ning auhindadena.

Mida on juba tehtud ja mida tehakse järgmiste sammudena?
Olemas on kokkulepped esinejatega, paigas on sündmuse korralduslik pool (meeskond, vabatahtlikud; mis, millal, kus, kuidas toimub; meened; olemas load ja kooskõlastused vajalikelt asutustelt sündmuse läbiviimiseks jne). Hetkel on meil põhirõhk sündmuse reklaamimisel. Kavatseme veel valmis teha igale esinevale bändile promovideo. See aitab kaasa info levimisele meie kontserdil esinevate ägedate bändide kohta. Promovideos reklaamime väga palju meie üllatusesinejat Angust. See bänd meeldib väga Viljandimaa inimestele ja seetõttu loodame tänu nende promomisele kokku saada suurema rahva.
Mis on eriti hästi õnnestunud?
Meie projektile on valmistanud suurt rõõmu eelkõige see, et sündmuse läbiviimiseks on sündmust toetamas meenetega paljud sponsorid. Tänu neile on võimalus sündmus tõeliselt ära korraldada. Samuti arvame, et meie sündmuse kõige tugevam pool on reklaam, kuhu oleme palju aega ja vaeva panustanud. Peame reklaami oluliseks sündmuse korraldamise juures.

Mida me oleme õppinud?
Oleme õppinud, et meeskond peab olema ühtehoidev. Kohustused peavad olema võrdselt jagatud, et liiga palju vastutust korraldamisel ja ülesandeid ei jääks meeskonna juhi peale.

Millised probleemid või murekohad on tekkinud?
Sündmuse eeltöö suurimaks probleemiks oli aja planeerimine ning seetõttu jäime mõne tegevuse korraldamisega ajahätta. Sellest teise põhjusena tulenes ka halb tööjaotus. Oleme nüüdseks jõudnud vajalikud ettevalmistused ära teha ning sündmus võib täies mahus ära korraldada ning sündmus võib toimuda.

Millist lisatuge me vajaksime?
Lisatuge suurt meil enam vaja polegi, sest oleme saanud vajaliku eeltöö sündmuse toimumiseks valmis ja nüüd on vaja see vaid ära korraldada. Kindlasti on tore, kui Nopi Üles projektifond jagab meie sündmust ka enda kodulehel.

Lisame tehtud videod ja pildid.

Projektifondi "Nopi Üles“ tegevuste elluviimist rahastatakse haridus- ja teadusministri kinnitatud ning Eesti Noorsootöö Keskuse poolt elluviidava ESF kaasrahastatud programmi „Tõrjutusriskis noorte kaasamine ja noorte tööhõivevalmiduse parandamine“ kirjeldatud tegevuste raames.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar