neljapäev, 29. juuni 2017

Asjad olemas ja varsti saab Lasva valla muusikastuudios juba toimetada!

Võrumaa Lasva  vald ,
 Kooli tee 1  , Kääpa küla             
Alguses oli mul väga vähe aega projektiga tegeleda, kuna olin hõivatud kooli  eksamitega ja kooli lõpetamisega. Lisaks sellele tegelesin selle kõrvalt autokooliga.
Asjade tellimine jäi suhteliselt hilja peale, kuna sain hilja teada et osa rahadest on  valda üle tulnud ,tänu heale tuttavale sain teada ülekandest, peale mida asusin  kohe Noortekeskuse juhatajaga asju tellima .
Tellima hakates selgus, et osad tooted on juba müügist maha võetud, soodustused  aegunud või tooted lihtsalt otsa saanud. Tuleb valida uued samaväärsed ja  vaadata, et eelarvesse ära mahuks.
Sirlega koostöös oleme tooteid valinud ja ettevõtetega suhelnud, kust asjad  tellitud saavad. Selle aja jooksul olen käinud juba noortekeskuses ruumi vaatamas ja arutanud  selle paiknemisest ja kuidas seda stuudiot oleks õigem ja paras kokku panna.
Olen kaalunud et lisaks sellele projekti rahastus voorule on plaanis teha võimalusel sellele ka veel järk. Järk, sest stuudio vajab pikkadele uurimustöödele rohkem  tehnikat ja alust alla .

Tegeledes selle projektiga olen aru saanud ja õppinud ,kui jätta liiga palju toimetusi  ja tegevusi hilja peale on segadus lihtne tulema. Teades neid kogemusi, siis taolised projektid vajavad suhteliselt palju vastutust ja kindlustunnet  - nii on samas iga asjaga .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar