reede, 1. mai 2020

Oma projekti turundamine on oluline


Alguses oli meil plaan korraldada turniir 27. novembril. Kui aga nägime, et kedagi kohale ei tulnud, otsustasime uuesti proovida ülejärgmisel päeval ehk 29. novembril. Proovisime siis ka teistsugust reklaamimist. Nimelt saatsime noortele eraldi Messengeri kuulutuse koos promovideoga, mille panime ise kokku. Kui reedeks oli kohale tulnud lausa 8 noort (mis on eelmiste üritustega võrreldes väga suur arv), saime aru, et edaspidi peamegi just nii oma üritusi reklaamima.

Turniir kulges meil super hästi. Kõik osalejad jäid korraldusega ja uue lauaga väga rahule. Süsteem oli turniiril lihtne: loosisime paarid, kes järjest hakkasid mängima, ning kes kaotas, langes välja. Auhindadeks olid kinkekaardid, ning iga võistleja sai ka noorteka poolt väikese meene noorteka logoga.

Kui nüüd noorteka uksest sisse astuda, näeb alati kedagi piljardit mängimas. Isegi nädalavahetusel, kui noortekas on üldse suletud, tuntakse huvi ja tahetakse väga piljardit mängima minna.

Sellest projektist õppimise kuidas paremini reklaamida, et sõna leviks rohkematele noortele. Nägime, et Facebook ei ole enam väga popp koht, kus infot jagada.

Edasi on meil mõte korraldada veel turniire, nagu näiteks sõbrapäevaturniir. Õppisime oma vigadest ja teame nüüd kuidas efektiivsemalt üritust reklaamida. Seega loodame järgmistele üritustele rohkem noori.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar